Descoperă adevărata cafea de specialitate

Politica de retur

RESTITUIRE CONTRAVALOARE PRODUSE

Potrivit OUG nr 34/2014, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu etichetele intacte și recomandăm să fie în ambalajul original.

În cazul în care există un motiv întemeiat pentru care se dorește schimbarea sau înlocuirea produselor atunci returul se poate realiza în termen de 14 zile lucrătoare.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate fie de către client, fie de către TOGO SAM S.R.L., în funcție de situație, iar rambursarea contravalorii produsului, inclusiv după caz, a costurilor livrării, se va face în cel mult 14 zile de la retur, în contul bancar menționat în formularul de retur.

Pentru a intra în posesia contravalorii produselor, te rugăm să menționezi în Formularul de retur, contul în care doriți să fie restituită contravaloarea produselor trimise la retur, cât și numele complet al titularului de cont.

Produsele pot fi returnate daca intrunesc urmatoarele conditii:

1. Ambalajul original nu este deteriorat

2. Etichetele nu lipsesc de pe produs

3. Produsul nu a fost facut pe comanda speciala

Costuri de retur

In cazul în care produsul primit a fost livrat greșit sau ați primit un produs cu defect, vă rugăm să luați legătura cu noi prin intermediul unui e-mail (info@togocoffee.ro) pentru soluționarea problemei.In acest caz, costul taxei de transport va fi suportata de catre TOGO premium coffee.

PRODUSE CARE NU POT FI RETURNATE

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate accesoriile și cu etichetele intacte.

În cazul în care instrucţiunile de utilizare specifice produsului nu au fost respectate în totalitate, sau produsul a fost desfăcut sau folosit de către client, produsul nu este acceptat la retur.

PAȘI RETUR:

Pasul 1 – Completarea formularului de retur

Pasul 2 – Pregătirea coletului

Asigura-te ca:

  • produsele pe care le returnezi sunt în aceeași condiție în care le-ai primit, cu toate etichetele atașate.
  • ai inserat in colet o copie a facturii fiscale
  • produsele au fost ambalate in cutia in care le-ati primit, sau un ambalaj asemanator
  • ai notat adresa corecta :

 Destinatar: TOGO premium coffee , str Fabricii 105, Cluj-Napoca, jud. Cluj, tel: 0774627442

Pasul 3 – Expedierea coletului

  • Expediază coletul în maxim 2 zile lucrătoare de la completarea formularului de retur.

Formular Retur

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.